Hlavně v začátcích není vůbec lehké získat na svou webovou stránku určité dosahy. V tomto ohledu se vám určitě vyplatí jistá dávka trpělivosti, jelikož se musíte smířit s tím, že výsledky se rozhodně nedostaví ze dne na den. Někdy může trvat i měsíce, než zaznamenáte se svým webem první úspěchy. Jak ale zvýšit dosah vašich webových stránek?
PPC reklamy
Znáte pojem PPC reklamy? Jedná se o online marketing, který se hodně v posledních letech využívá. Jedná se totiž o finančně výhodnou formu inzerce pro různé firmy nebo podnikatelské subjekty. Jaký je rozdíl mezi umístěním PPC reklamy a klasickým reklamním banerem, který je umístěný třeba na jiných webových stránkách? Při PPC reklamě platíte peníze jen za každý křik na vaši reklamu. To znamená, že pokud váš inzerát zaujme málo lidí, sice to není dobré pro vaše podnikání, ale nepřijdete o velké peníze a můžete je třeba pak investovat do jiných forem reklamy, když uvidíte, že tohle vám nefunguje. Nicméně PPC reklamy zaznamenávají poměrně vysokou úspěšnost. Služby PPC reklam nabízí například PPC profits a https://www.ppcprofits.cz/.
Optimalizujte svou webovou stránku
K tomu, aby byla webová stránka úspěšná musí fungovat sama o sobě. To znamená, že by měla být dobře rozvržená, aby bylo snadné se v ní vyznat, měla příjemné pozadí, text na ní byl čitelný, menu bylo jasné a mělo správné kategorizování a aby byla optimalizovaná jak pro weby, tak pro mobilní telefony. Dosah zvýšíte taky dobrou optimalizací pro vyhledávače (SEO) která vám zajistí, že se vaše webové stránky při vyhledávání nebudou zobrazovat až na nějaký dvacáté páté stránce výsledků.
Využijte sociální sítě
Velká výhoda sociálních sítí je, že jsou zdarma a dnes s nimi umí snad každý. Pokud si třeba do začátku nemůžete dovolit dávat velké peníze za marketing a reklamu, propagujte si své webové stránky sami skrze sociální sítě. Určitě jim vytvořte profily a přidávejte pravidelně příspěvky, třeba o aktualitách a novinkách. Využít můžete Facebook, Instagram, Twitter nebo třeba Tik tok.